![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Zylkène is een (receptvrij) voedingssupplement dat wordt ingezet bij stress, zowel langdurige stress (verhuizing, wijziging van gezinssituatie) als kortstondige stress (jaarwisseling, pensionbezoek). Het wordt gewonnen uit melkeiwit en is dus een natuurlijk produkt. De werking is vergelijkbaar met valium, alleen het heeft niet de verslavende werking.
Ik heb er goede ervaringen mee bij Cheetah, een dominante en verknipte kater die na de dood van Tommy het spoor bijster raakte en als een dolle begon te sproeien, ook tegen mij aan. Hij is een heel stuk liever geworden en het sproeien is weg of hooguit nog minimaal aanwezig. Met heel veel dank aan Claudia voor de tip ![]() Link naar de informatiebrochure: http://www.daphorst.nl/download.php?id=435 NB: het kan ook worden gegeven aan dieren die niet tegen melk kunnen. |
|
|
||||
|
||||
|
wordt ook bij Intervet gemaakt
|
||||
|
||||
|
Schering-Plough volgens het doosje.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja hoor, zelfde spul alleen andere dosering. Je hebt 75 mg (voor katten en kleine honden), 225 mg en 450 mg.
|
|
|
||||
|
||||
|
In periodes van langdurige stress kan het 1-2 weken duren, bij hem merkte ik na een paar dagen al verschil. Bij kortdurende stress begin je er 1-2 dagen van tevoren mee en blijf je het geven tot de stress over is.
|
|
|
||||
|
||||
|